Βρείτε τους Κοριούς στο Google+ #282 H επιστροφή των Κοριών ~ Oι Κοριοί

11 Ιαν 2013

#282 H επιστροφή των Κοριών

Οι 327 πιστοί αναγνώστες του παρόντος ιστολογίου θα έχουν υποθέτω ουκ ολίγους λόγους να μην είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με την εφεντιά μου. Αυτό λόγω που εδώ και κάποιους μήνες έβαλα τους Κοριούς σχεδόν στον πάγο. Και έχουν και θέμα με το κρύο τα φουκαριάρικα, θα τα στείλω κάτω από τα θυμαράκια στο τέλος.  Κάποιοι μου τα λέτε και από κοντά (Σπύρο ναι, εσένα λέω).

Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξατε ότι οι Κοριοί δεν φιλοξενούνται πλέον υπό το Blogger της Google αλλά έχουν αυτόνομο δικό τους domain. Xρησιμοποιούν ακόμη το Blogger για την διαχείριση και επεξεργασία του blog, μα αν θέλουν μετακομίζουν, σούμπιτοι όπως είναι για το Wordpress. Αλλά δεν θέλουν, γιατί θα χάσουν όλους τους υπάρχοντες συνδέσμους τους στο korioi.blogspot.com , Οι οποίοι εξακολουθούν όλοι να δουλεύουν μα ανακατευθύνουν στο νέο korioi.net Το ανεξάρτητο, εντελώς δικό σου domain, όπως έχω αναφέρει παλιότερα έχει το σημαντικό πλεονέκτημα ότι πλέον η Google δεν μπορεί να "ρίξει" την σελίδα. Αλλά ούτε και να κοτσάρει εκείνη την ειδεχθή καρτέλα περί ασεμνούς περιεχομένου που αποτρέπει τις μυξοπαρθένες και τους θεούσους. Ότι γουστάρω λοιπόν ανεβάζω αν θέλω, ελεύθερα.

facebook page stats
Το δεύτερο που θα προσέξατε οι πιο παρατηρητικοί είναι ότι πλέον δεν υπογράφω εδώ ως Κοριός ή με άλλο ψευδώνυμο αλλά με το πραγματικό μου ονοματεπώνυμο, Νικόλαος Σκορδίλης. Αυτό το έκανα σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία δραστηριοποιούμαι (πέραν του facebook όπου ήμουν ήδη επώνυμος), μα και στις διεθνείς ιστοσελίδες όπως το Infobarrel όπου αρθρογραφώ εδώ και μερικούς μήνες με σεβαστή ανταπόκριση. Αποφάσισα να θυσιάσω την ασφάλεια της ανωνυμίας μου και να εκτεθώ άμεσα ακόμη και σε πιθανές αγωγές -έχω γράψει κάποια πολύ βιτριολικά άρθρα για τους πολιτικούς..-, για το αντάλλαγμα της ευρύτερης δυνατής κυκλοφορίας του ονόματός μου στο δίκτυο. Επιπλέον είμαι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση και παράδοση μίας λογοτεχνικής συλλογής που έχω βάλει στόχο να ολοκληρώσω ως τις Απόκριες το αργότερο. Οπότε το όνομά μου χρειάζεται να παίζει και για τα εκκολαπτόμενα λογοτεχνικά μου πονήματα.

Η ανάσταση των Κοριών ξεκίνησε πρώτα από το facebook και έπεται συνέχεια. Στην παραπάνω εικόνα βλέπετε ότι την τελευταία βδομάδα η σελίδα τους στο fb -άρα και εδώ- σημείωσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας. Σκέφτομαι και για κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις σιγά-σιγά, ίσως αλλάξω εντελώς το τρέχον πρότυπο και βάλω φρέσκο, γιατί αφού το βαρέθηκα εγώ σίγουρα θα το βαρέθηκαν κι αρκετοί από εσάς. Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι για μία νέα φουρνιά 100% ιδιόγραφων άρθρων, δίχως ίχνος αυτολογοκρισίας αυτή την φορά. Σας ευχαριστώ.