Βρείτε τους Κοριούς στο Google+ #280 Το κάστρο της βδομάδας ~ Oι Κοριοί

18 Νοε 2012

#280 Το κάστρο της βδομάδας

Έχω να δηλώσω παρουσία στο παρόν ιστολόγιο από τις 28 Οκτώβρη. Όχι, δεν με τσίμπησαν οι μπάτσοι στο Σύνταγμα μετά την προηγούμενη ανάρτηση με το γλυκύτατο πακιστανάκι. Απλώς υπήρξαν κάποιες αλλαγές στην ζωή μου σε αρκετά επίπεδα. Αλλαγές που περιόρισαν τον βλογοχρόνο μου, μέχρι τουλάχιστον να αναδιοργανωθώ για να τις απορροφήσω. Όπως βλέπετε πλέον δημοσιεύω επώνυμα. Το ίδιο άρχισα να κάνω και στα κοινωνικά δίκτυα και διεθνώς, όπου αρθρογραφώ εις την αγγλικήν με αντάλλαγμα ένα σεβαστό ποσοστό (60 ως 85%) των εσόδων από τις διαφημίσεις.

Η φωτογραφία αυτή του Κάστρου του Εδιμβούργου είναι αδημοσίευτη. Τραβήχτηκε από ένα φίλο που ταξίδεψε στην Σκωτία πέρσι. Λατρεύω την Σκωτία και δη τα Highlands και με την πρώτη ευκαιρία θα πετάξω να τα δω. Ευκαιρία που πιστεύω, πλέον, ότι δεν θα αργήσει.

Edinburgh Castle

Θέλω και καλορίζικο για το νέο μου domain www.korioi.net παρακαλώ. Πλέον δεν χρειάζεται να ανησυχώ μήπως η θεία Google μου φλασάρει μία κάρτα "ασεμνούς περιεχομένου" -ή ακόμη και να μου κατεβάσει εντελώς το ιστολόγιο- γιατί δεν με φιλοξενεί πια το Blogger. Δικτυακή αυτονομία! Εξακολουθώ όμως να χρησιμοποιώ την πλατφόρμα επεξεργασίας του Blogger αναγκαστικά, για να μην χάσω τους εκατοντάδες συνδέσμους μου.